2015. augusztus 18., kedd

002 - Csengetési sebesség teszt

Sríla Prabhupada Uvaca 2
Csengetési sebesség teszt
1972. szeptember 8.
ISKCON Pittsburgh

Ez volt az első teljes napom Sríla Prabhupada személyes szolgájaként. Az egyetlen képzés, amit kaptam, hogy egyszer végignéztem, amint Sudama Maharaja megmasszírozta Sríla Prabhupadat.

Azt az utasítást kaptam, hogy: "Amikor Sríla Prabhupada csenget, azon nyomban menj a szobájába, és nézd meg, hogy szolgálhatod őt."

Délután 2 óra volt. Megszólalt a csengő. Idegesen siettem Sríla Prabhupada szobájába, és ajánlottam a hódolatomat. Miután felültem, megkérdeztem, "Mit tehetek érted, Sríla Prabhupada?"

Ő mosolyogva így szólt: "Ó, semmit, csak meg akartam nézni, milyen gyors vagy."

Miután sikeresen teljesítettem az első küldetésemet, visszamentem a szobámba és megnyugodtam. Sríla Prabhupada ügyesen megnyugtatott a humorérzékével, kedvességével és gyengédségével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése