2015. augusztus 30., vasárnap

016 - A "Sruto" becenév

Sríla Prabhupada Uvaca 16
A "Sruto" becenév
1972. szeptember 12.
ISKCON Dallas
(Kivonat egy levélből)

Egyik nap Sríla Prabhupada értem csengetett. Beléptem a nappalijába, és a hódolatomat ajánlottam. Amikor felültem, elmosolyodott, és azt mondta:

- Srutakirti, túl hosszú a neved. Mostantól Sruto-nak foglak hívni.

A következő napokban Ő Isteni Kegyelme valóban, játékosan "Sruto"-nak hívott. Az iránta érzett vonzódásom nagy mértékben növekedett. Olyan édes volt, ahogy Sríla Prabhupada személyesebbé tette a nevemet.

>>>>>> O <<<<<<

Tegnap este Sríla Prabhupada 11:30-ig ébren maradt, filozófiai társalgással pezsdítve fel néhányunkat. Fáradt voltam, mégis képtelen voltam, hogy elszakadjak ettől a nektári társalgástól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése